linntillenius.blogg.se

- En liten blogg för att hålla Er uppdaterade om min tre månaders resa i Bangkok, Thailand!

Kakor

Kategori: Allmänt

Idag tog en av våra handldare med oss på en marknad som hör till sjukhusområdet, hon köpte kokoskakor till oss och så köpte jag mini kakor, som syltkakor fast med choklad i och de var mycket goda! Annars går dagarna fort, vi har praktik och hittar på andra saker när vi inte pluggar. Idag har jag och josefin gjort något som man inte gör ofta..Vi har bokat in oss på ett 5 stjärnigt lyxhotell vid floden i bangkok på nyårsafton. Vi har bokat ett "new yers ewe packet" och det ingår en galamiddag och nyårsfirande! Hotellet ser fantastiskt ut och för Er som blir nyfikna kommer här en länk! Och som vanligt blir det aldrig någon länk när jag försöker så ni får kopiera/klistra in:)

http://www.ramadaplazamenamriverside.com/

Så det ska bli härligt med lite nyårslyx! Ikväll ska vi åka på en liten marknad vi sett när vi åkt buss, tänkte åka dit och strosa lite och äta lite mat! Imorgon ska jag packa lite och sedan på tor em kommer pappa och även josses patrik. Vi ska äta middag tillsammans och visa dem runt lite här vi bor! Sedan bär det av mot Boracay i Filipinerna med flyg 00.30 på natten medan josse åker till Krabi. Vi strålar sedan samman till nyår och sedan börjar plugget igen, 6 v c-uppsats!

Kommentarer

  • Monica säger:

    Maten ser fantastisk ut!! Kram mummi

    2012-12-18 | 11:02:40
  • Elin säger:

    Fy fasen vad härligt med lite lyx till nyår! Hoppas ni får det riktigt bra :-)

    2012-12-19 | 08:11:56
  • Ann Nilsson säger:

    Låter som du kommer att få ett härligt avslut på detta år. Roligt attt ni provar lite lyxliv.
    Hoppas du haft en bra jul också. Det har jag haft med lille Nicholas som börjar ta sina första steg nu.
    Många kramar från moster

    2012-12-28 | 12:49:01

Kommentera inlägget här: