linntillenius.blogg.se

- En liten blogg för att hålla Er uppdaterade om min tre månaders resa i Bangkok, Thailand!

Sightseeing med Jane!

Kategori: Allmänt

 Idag har jag, Jane och hennes vän Lizzie varit på sightseeing och runt på lite fik och restauranger som de ville visa mig! Vi har varit till Grand Plalace, Wat Pho, SIAM museum (ett upptäcksmuseum om Thailand långt tillbaka i historien fram till idag) och China Town. I templen i Grand Palace och Wat Pho är allt i guld och allt är handgjort, det var otroligt vackert! Vi har haft en toppendag och jag är så glad att de ville ta med mig, vi har också hunnit med att bara umgås och prata om allt mellan himmel och gjord under alla måltider och det är kul att veta allt om dessa tjejer och även att de kan besvara de flesta av mina funderingar kring Thailand! 
 
 
Jane till vänster, Lizzie till höger.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: