linntillenius.blogg.se

- En liten blogg för att hålla Er uppdaterade om min tre månaders resa i Bangkok, Thailand!

Då var det dags!

Kategori: Allmänt

...att göra min allra första blogg! I dagens blogghysteri är jag nog en av få som aldrig har skrivit eller följt någons blogg bortsett från Jonnas när hon var ute och reste. Men som sagt, nu är det min tur att ge mig ut i världen igen och förhoppningsvis ska jag kunna vara lite mer aktiv i mitt skrivande denna gång än i Tanzania då tillgången till internet inte alltid var den bästa! Hoppas ni kommer att uppskatta mitt skrivande, jag ska göra mitt bästa för att hålla Er uppdaterade!
 
 
 

Kommentarer

  • Sandra Nordkvist säger:

    Åh vad spännande med utlandsvistelse i kombo med studier. Roligt att du väljer att skriva blogg, så att man kan få "resa med" o iaf låtsas att man är i Thailand den kalla tiden på året. Sköt om dig!


    Kram

    2012-11-18 | 17:08:36
  • MatsTore säger:

    Såg grymt proffsigt ut! Ska bli kul att följa och jag är också ganska novis när det gäller bloggar men man lär väl sig hela tiden.... Börjar med att testa så här :-) Hugs daddy

    2012-11-18 | 17:47:39
  • Ann-Ci säger:

    Jag tycker att du har varit otroligt duktig och skriva, spännande att läsa det när man känner den personen. Kram Ann-Ci

    2012-12-03 | 19:23:40

Kommentera inlägget här: